b

23.01.2009 01:37

<pre> &lt;script language="JavaScript1.2"&gt; //configure message message="Sem zadáte ľubovoľný text" //animate text in NS6? (0 will turn it off) ns6switch=1 var ns6=document.getElementById&amp;&amp;!document.all mes=new Array(); mes[0]=-1; mes[1]=-4; mes[2]=-7;mes[3]=-10; mes[4]=-7; mes[5]=-4; mes[6]=-1; num=0; num2=0; txt=""; function jump0(){ if (ns6&amp;&amp;!ns6switch){ jump.innerHTML=message return } if(message.length &gt; 6){ for(i=0; i != message.length;i++){ txt=txt+"&lt;span style='position:relative;' id='n"+i+"'&gt;"+message.charAt(i)+"&lt;/span&gt;"}; jump.innerHTML=txt; txt=""; jump1a() } else{ alert("Your message is to short") } } function jump1a(){ nfinal=(document.getElementById)? document.getElementById("n0") : document.all.n0 nfinal.style.left=-num2; if(num2 != 9){ num2=num2+3; setTimeout("jump1a()",50) } else{ jump1b() } } function jump1b(){ nfinal.style.left=-num2; if(num2 != 0){num2=num2-3; setTimeout("jump1b()",50) } else{ jump2() } } function jump2(){ txt=""; for(i=0;i != message.length;i++){ if(i+num &gt; -1 &amp;&amp; i+num &lt; 7){ txt=txt+"&lt;span style='position:relative;top:"+mes[i+num]+"'&gt;"+message.charAt(i)+"&lt;/span&gt;" } else{txt=txt+"&lt;span&gt;"+message.charAt(i)+"&lt;/span&gt;"} } jump.innerHTML=txt; txt=""; if(num != (-message.length)){ num--; setTimeout("jump2()",50)} else{num=0; setTimeout("jump0()",50)}} &lt;/script&gt; &lt;/head&gt; &lt;body&gt; &lt;h2&gt;&lt;div id="jumpx" style="color:green"&gt;&lt;/div&gt;&lt;/h2&gt; &lt;script&gt; if (document.all||document.getElementById){ jump=(document.getElementById)? document.getElementById("jumpx") : document.all.jumpx jump0() } else document.write(message) &lt;/script&gt; </pre>

Späť

Vyhľadávanie

(c) 2009 Všetky práva vyhradené

Pocitadlo a statistiky zadarmo